maanantai 25. helmikuuta 2013

Anna aina anteeksi vihamiehillesi, mikään ei harmita heitä enempää


 Jokainen päivä on uusi ja erinlainen. Päivä, joka voi rikastuttaa sinua, jos pidät
ajatuksesi avoimena kaikelle uudelle. Pienituloisenkin maailma voi olla rikas.
Ihminen jonka ajatukset ovat avoimena, voi nähdä erinlaisia asioita uusin silmin.
Hiljaisuus haluaa koskettaa sinua, ja sen kuuntelemisessa piilee salaisuus.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Kuulehan älä toivoa menetä. Tiedäthän on tuskalla määränpää. Näethän, edessä
päin valkenee jo. Uskothan päivään kirkastuvaan. Luothan onneen tulevaan.
Menethän surujen poluilta pois. Avaathan korvasi kuulemaan. Otathan vastaan unelman.
Voithan uskoa rakkauteen. Tulethan kanssain, katsomaan päivää parempaa.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Elämä ottaa. Elämä antaa. Elämä kantaa silloinkin kun se ottaa..
Uskalla luottaa, uskalla levätä, levätä uskossa, että kaikki on hyvin ja elämä kantaa.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Älä sano minua enkeliksi, olen hukannut siipeni. Älä nosta jalustalle, olen pudonnut
pohjalle asti. Älä yritä kesyttää, olen katkonut köyteni. Älä rakenna vankilaa, olen
karannut ennenkin. Anna minun olla ihminen, auta löytämään siipeni, anna aikaa oppia
itseni että jaksaisin eteenpäin.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Toivomme jokainen että joku tulisi ja sanoisi meille "teet elämästäni, elämisen arvoisen"
mutta eteemme astuu aikoja, lupaa kysymättä jolloin joudumme tilaan jossa tunnemme
ettemme ole minkään emmekä kenenkään arvoisia. Kuulemme lupauksia tuesta ja
avusta, lupauksia "soita vaikka keskellä yötä" mutta kipuilujen keskellä, murheemme
murtamina, huomaammekin olevamme yksin, muut ovat hävinneet, soittoja ei kuulu, kukaan
ei seissytkään loppuun asti rinnallamme, he väsyivät katsomaan tuskaamme ja pakenivat.
Ystävät ovat taivaan lahja mutta pitäisi olla luja selvitäkseen jostakin elämän myrksyistä

yksin, ei pitäisi odottaa liikoja keneltäkään, joskus ei mitään, näin emme tulisi pettymään.
Vaikka kaikki muut meidät hylkäisi niin on yksi joka ei hylkää, ei käännä selkää, ei väsy

kuuntelemaan, ei vähättele surujamme, eikä kipujamme, hän on kipujen ja murheen ja 
sairauksien tuttava... Jeesus..  Anna minun rakastaa sinun luomistekosi minussa, sillä se
on parasta mitä olet voinut minulle antaa. Saan levätä isän sylissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti