sunnuntai 31. maaliskuuta 2013


Sinun silmäsi näkevät niin paljon ja sinun korvasi kuulevat myös.
Sinä olet saanut paljon lahjaksi, vaikka aina ei olekaan helppoa,
sinä menet omaa vahvaa tietäsi, enään et voi, ethkä halua muuta.
Sinun rakkautesi valaisee muita, ja autat heitä monella eri tavalla.
Tämä on sinun oma polkusi, tämä on sinun valon polku.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Aina kun nukahdan, saavut uneeni uudestaan. Silloinkin on kaikki niin helppoa. Kaikki
on niin ihanaa, ei riitaa, ei kinaamista, vaan halimista,suukottelua. Ajatuksemme samaan
suuntaan kulkee niin kuin rakkautemme. Suuntana onni ja autuus, mutta unissa kaikki
on vain satua...

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

En ole virheetön, en ole aina järkevä, mutta olen kuka olen. Minä olen kasvanut
tähän, monen hyvän, muutaman pahan ja vanhempienikin jälkiä joskus seurannut.
Jos hyväksyt minut tälläisenä, olen ystäväsi ja minä hyväksyn myös sinut tuollaisena
kuin olet. Olemmehan monen sattumusten summa. Ihmisiä.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Ystävä joka on kaukana on joskus lähempänä kuin käden ulottuvilla oleva.
Eikö kaukana oleva vuori ole paljon kunnioitusta herättävä ja selkeämmin
nähtävissä sille joka vain kulkee laakson kautta kuin nille jotka asuvat vuorella?

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Näet tummaa, pimeää ympärilläsi. Näet pelkoa ja ahneutta.
säilytä sydämesi puhtaus rukoilemalla ja hiljentymällä.
Olet valo ja rakkaus, nyt ja aina kun pidät sielusi puhtaana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti