sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Miksi niin harvoilla tieto, elämänkokemus ja viisaus yhdistyy harmoniseksi, 
lämpimäksi persoonallisuudeksi? Sellaisen kohdatessani lämmittelen salaa 
hänen valossaan, ja illalla  olen iloinen hyvästä päivästä. 

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Onnellisia ovat yksinkertaiset, sillä he eivät ymmärrä murehtia, eivätkä pelkää 
turhia. Onnellisia ovat myös riittävän viisaat, sillä he käsittävät ettei murehteminen, 
eikä turha pelko höydytä mitään.Vaarallisia ovat he jotka eivät pelkää , eivätkä 
murehdi mitään, sillä he eivät tajua minkä vahingon saattavat aiheuttaa ympärillä oleville.
 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠· 


Katsoessani taakseni, näen kulkemani polun Usein ovat jälkeni horjuneet ja kulkeneet 
moninaisia mutkia On pysähdytty lepäämään, jopa maattu kuin kuolleena paikoillaan
Jälkiini ovat yhtyneet usein toisetkin harhailijat. Yhtä monet jäljet ovat eronneet 

kulkemastani polusta. Kulkeneet tuntemattomaan… niin kuin minäkin. On ollut 
päämääriä jotka ovat saavutettu. Monet niistä on todettu myöhemmin turhiksi tavoitteiksi.
Olen kerännyt tietämättäni kokemuksia, jotka ovat opettaneet minua vasta vuosien 

jälkeen. En ole muuttunut viisaaksi tai vahvaksi, enkä ole saavuttanut päämäärääni.
En myöskään halua sitä enää tavoitella. En siksi, että olisin pettynyt johonkin,
vaan siksi, että ymmärrän kuinka tuntematon kiehtoo minua  ja saan nauttia 

ennakkoluulottomasti siitä mitä elämä minulle tulee tarjoamaan. En aseta muita tavoitteita 
itselleni kuin auringonlaskun näkeminen päivän kulkiessa iltaan

  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti