lauantai 2. maaliskuuta 2013

Älä irrota Vaikka rimpuilen Älä kuuntele Kun mä väitän että rakkaus ei kannata kuitenkaan
Älä luovuta Kun mä pakenen Sun täytyy luvata Että etsit ja löydät ja vaadit mut luoksesi taas
Tähän huoneeseen Tähän hetkeen täydelliseen Pitele kiinni, kun sydän on irti, etten mä 
pääse täältä pois Hajota kuori, paljasta kaikki, etten mä piiloutuu nyt voi Sido solmut, niin 
että sattuu, etten mä koskaan enää usko vapauteen Sido mut sun sydämeen Älä hellitä
Pidä lähellä Olen väärässä Kun mä väitän et onnea ei tule milloinkaan Se on pelkoa
Se on valhetta Sun täytyy luvata Että tässä ja nyt olet valmis mut vangitsemaan
Tähän huoneeseen Tähän hetkeen täydelliseen Pitele kiinni, kun sydän on irti, etten mä 
pääse täältä pois Hajota kuori, paljasta kaikki, etten mä piiloutuu nyt voi Sido solmut, niin että 
sattuu, etten mä koskaan enää usko vapauteen Sido mut sun sydämeen Nyt mä tahdon uuteen alkuun
Mutta muistan edelleen Miten kaikki joskus loppuu Menen rikki uudelleen Mutta anna mulle voimaa
Vielä luottaa rakkauteen Ja sido lujaa kiinni Mut sinun sydämeen Tähän huoneeseen
Tähän hetkeen täydelliseen Pitele kiinni, kun sydän on irti, etten mä pääse täältä pois
Hajota kuori, paljasta kaikki, etten mä piiloutuu nyt voi Sido solmut, niin että sattuu, etten mä koskaan 
enää usko vapauteen Sido mut sun sydämeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti