perjantai 8. maaliskuuta 2013

Rakkaus jota etsit, etsii sinua.

Sinun hymysi saa minutkin nauramaan, sinun silmäsi minut näkemään.
Sinun laulusi saa minutkin laulamaan, sinun kyyneleesi minut itkemään.
Sydämesi lämpö on tarttuvaa.


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Mikä se rinnassa rutistaa ja halaa. Onko sinne mennyt joku ihan salaa.
Sydämessä mukavalta tuntuu ja tykyttää. Hengitystä salpaa, hiottaa..! 
Onko tämä, sitä aitoa tunnetta? Niin paljon puhuttua rakkauden
rummutusta portilla sydämen... 


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Osa unelmaa on, että saan tuntea ja rakastaa. Unelmat auttavat huomiseen 
uskomaan. Ilman unelmia olet vailla tulevaisuutta ja tietä onnen kiehtovaan 
maailmaan.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Minä opin rakastamaan sitä  mikä aiheuttaa minulle vaikeuksia,
ja joskus myös sinä kuulut siihen haastaessasi minua.
Jo varhain opin odottamaan rakkautta, joka loi illuusioita ja herätti onnen 

kuvitelmia. Vasta myöhemmin olen huomannut, että nuo odotukset
myös vahingoittavat minua, koska ne ovat estäneet minua valmistautumasta nykyisyyteen,
joka on kuvitelmiani vaikeampi ja kovempi. Niin minulta puuttuu voimavaroja
kasvaa ulos pienuudestani. Siksi minä opettelen rakastamaan sitä,
mikä täydentää minusta puuttuvaa: haastetta, joka havahduttaa,
pettymystä, joka sysää minua suurempaan aitouteen, kipua, joka näyttää minulle rajani,
menetystä, jonka kuvittelin kestäväni kevyemmin. Vielä minun täytyy harjoitella ja antaa 

itselleni aikaa, esikuvai ei ole monta, mutta suunnan minä olen valinnut ja aion seurata sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti