perjantai 22. maaliskuuta 2013

Ne ketkä ovat kulkeneet avojaloin jäätiköllä tietävät kuinka kylmyys voi polttaa 
paksuimmankin nahan rikki Ne ketkä ovat kulkeneet läpi tulivuoren polttavan 
laavan tietävät että liekit voivat olla jäätävämpiä kuin kylminkään jää. Ne ketkä 
ovat antaneet tuulelle vallan Tietävät että tuuli voi viedä murheet mennessään
Mutta ne, ketkä ovat uskaltaneet elää.. eivät vaihtaisi päivääkään pois


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Kun maa tuoksuu pysähdy älä anna sen mennä ohi Sinun pitäisi saada kuolla
kerran ennen kuin kuolet Sitten kenties ymmärtäisit millaista lahjaa tuhlaat
Tällaisen muistilistan tein itselleni ripustan sen seinälleni jotta jokaisena harmaana 

aamunanikin huomaan: Ei sittenkään turha ole tämäkään hetki!

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

”Minun on ollut helppo löytää jokaisesta päivästä jotain arvokasta. Olen luopunut
odotuksista. Huomisen ei tarvitse olla tätä päivää parempi ollakseen minulle
hyvä päivä. Kaikkien haaveitteni ei tarvitse käydä toteen, jotta eläisin hyvän elämän.
En piittaa, vaikken aja tietyllä automerkillä tai saa kaikkea mitä haluan.
En kaipaa kovin paljon. Siksi on helppo olla kiitollinen elämästä.
Vapautin luojan siitä taakasta, että hänen olisi pitänyt antaa minulle
kaikkea, jotta olisin onnellinen. Kumma kyllä olen nyt onnellisempi
kuin silloin, kun minulla oli päähänpinttymä, että elämän piti sujua minun haluamallani 

tavalla. Ihmiset kysyvät: ’Kuinka voit olla noin onnellinen?’ihan kuin se olisi jotenkin 
minun ansiotani. En ole tehnyt mitään muuta kuin päättänyt nähdä jotain hyvää kaikissa 
ihmisissä ja antaa arvoa jokaiselle päivälle, joka edessäni vielä mahdollisesti on.
Siinä ne ovat, hyvän elämän eväät.”
 
 


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Minä annoin sieluni lentää, leikkiä tuliketun kanssa Tanssien keskellä kuolleitten 
neitsyitten Kuunnellen kylmän taivaan tarinoita Vapauttaen itseni maallisesta
Annoin taivaan tulien puhdistaa murheeni Sinä yönä minä olin onnellinen
Katselin maailmaa tuon taivaallisen loisteen keskeltä enkä olisi halunnut palata takaisin
Jonain päivänä kun matkani päätty palaan tuonne tanssimaan neitsyitten, tietäjien ja 

viisaiden sielujen kanssa Vielä ei ole aika, mutta tiedän että minua odotetaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti