keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Sun takii istun jäähyl tääl, pidä junnu pää ylhääl!

On nyt mun mieli harmaa, vain yksi on varmaa,
missä tahansa oot, minne tahansa meet,
sua aina ootan luokseni vaan, sydän särkyä saa,
mereen hukkukoon  maa, sua aina ootan luokseni vaan.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Vittuilen raukkiksille, säälin tota ja säälin tätä,
ja nyt vasta tajuun et oon ite yhtä säälittävä.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Se oliki unta vaa, pelkkää unelmaa,
ei sen suurempaa.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Liian myöhään sen tajusin,
sydämen ryöstöö täää vaa oliki.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Ai sul on nimipäivä?
vittu mulla on tilipäivä!

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Sun on aika valita
jos en anna halata

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


No loppujen lopuks täs kävi ihan kivasti,
koska nyt voin sanoo vitun player hyvästi.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Ei aika haavoi paranna vaik nii luullaan,
mut toivottavasti siihen pisteeseen ei enää tulla

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Mua pelottaa vaik esitän ettei kiinnosta,
rakastan sua seittemä päivää viikossa.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Ne kysyy mikä on tärkeintä mun elämässä,
vastasin iisist no tämä mies tässä

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Mä luotan liikaa ja siks sattuu,
kusipäille täällä nostetaa hattuu

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


on nopissa numeroita mut siit puuttuu nolla,
se kertoo ett huonoi ei voi olla

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


kaikki hyvin niiku aina,
yks lepo päivä ja se on sunnuntaina

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


kato mua silmii ja sano mitä sä näät niistä,
näätkö sä ett ne rukoilee sun jäämistä

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


rakastan sua, vannon sen monin valoin.
rakastan sua, näytän sen monin tavoin.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


ei kukaan luvannut ett tää ois helppoo,
ei kukaan mua kanna, oon luonnostani hullu,
ja voin kertoo ei mua lääkkeet paranna.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


pistä sun silmät kii, usko sun unelmii
me ollaan voittajii.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Ajatus luistaa ku pulkka ilman pohjaa.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Ajat muuttuu. pojat muuttuu,
mut pitää sopeutuu, ei pidä juuttuu.
Eilise juttu on huomen jotain muuta.
Mut ku katon mennyt en mitään haluis muuttaa.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


rakkaus on sitä että välittää,
rakastaa ja ei halua menettää

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


hän minua aina tukee ja sietää
vaikka sisimpäni tuntee ja virheeni tietää.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


oon ollu kusipää, paljon suruu tuottanu
kaiken sen jälkeen sä oot silti vieläki muhu luottanu


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


koskaan vaihtais sua toiseen,
oot mun täysosuma lotos, seittemä oikee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti