torstai 19. huhtikuuta 2012

Oon pahoillani kaikesta, jokaisesta arvesta. Yhdessä pitkään käveltiin, kiitos, anteeksi ja näkemiin.

Sytytän kynttilän itseni iloks' ja kotini vaoks'.
Sytytän kynttilän kun vieraita saapuu ja käyvät taloks'
Sytytän kynttilän kun hämärtyy ilta ja järveltä puuttuu kuutamo silta.
Sytytän kynttilän kun takkani hiipuu ja unonen viel kaukana viipyy.
Sytytän kynttilän kun haudoilla kävelen ja rakkaani kaikki aatoksiin suljen.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Et voi päättää elämän pituudesta mutta voit vaikuttaa sen sisältöön.
Et voi vaikuttaa ihosi ryppyihin, mutta voit vaikuttaa kasvojesi ilmeisiin.
Et voi päättää toisten mahdollisuuksista mutta omiisi voit tarttua.
Et voi vaikuttaa siihen kuinka korkella pääsi keikuu mutta sinä päätät mitä ajatuksia mukanasi kuljetat.
Et voi päättää kovista ajoista ja sateisista päivistä mutta voit varautua siihen että tulet niistä selviämään.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Sä merkitset mulle paljon, mut mä oon sulle nolla.
Mä susta välitän ja haluun kanssas olla.
En voi sua unohtaa, kaipaan sun luoksesi,
et ymmärrä sä mitä, tekisin sun vuoksesi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti