torstai 5. huhtikuuta 2012

Anna minulle rakkautta silloin, ku sitä vähiten ansaitsen, sillä silloin sitä eniten tarvitsen.

Opetit minut nauramaan. Autoit minua tuntemaan. 
Kerroit miten rakastaa ja autoit jaksamaan. 
Mutta unohdit kertoa miten voin unohtaa.
Et muistanut opettaa miten kuivata kyyneleet, 
kun rakkaus ei olekaan tarpeeksi kestävää.

~.~.~.~.~.~.~
  
Tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa. 
kanssas oikeesti kokea kaiken, mikä on ollut vain unelmaa. 
tahdon syliisi painaa pääni, tahdon lämpöösi nukahtaa. 
Olla kanssasi oikeesi onnellinen, sua oikeesti rakastaa.

~.~.~.~.~.~.~

Joskus öisin herään miettien
"mitä mä väärin tällä kertaa tein"
Järki ei kulje, se ei saa
sydän johtaa tätä sirkusta ainoastaan
Se rytmin määrää ja jalat alta vie
se on se joka päättää missä päättyy tie

~.~.~.~.~.~.~

Ei koskaan voi tietää onko aikaa paljon vai vähän,
yhtääkkiä huomaa, se päättyykin jo tähän.

~.~.~.~.~.~.~

Jos käteesi tarttua tänään saisin
En tiedä josko enään milloinkaan irroittaisin
Mutta liian myöhään sen tajusin
en enään saa sua takaisin

~.~.~.~.~.~.~

Olit aamu johon heräsin
olit päivä jonka elin
olit ilta jota odotin
olit aika jonka kadotin

 ~.~.~.~.~.~.~

Jokainen lause voi olla viimeinen
jokainen hyvästijättö ikuinen
rakasta sillä huomenna voi olla liian myöhäistä

 ~.~.~.~.~.~.~

olet isompi kuin nolla,
olet pienempi kuin kakkonen
olet elämäni ykkönen

 ~.~.~.~.~.~.~

Ystävät ovat enkeleitä
jotka nostavat meidät takaisin jaloillemme silloin,
kun siipemme eivät enään pysty muistamaan miten lennetään.

 ~.~.~.~.~.~.~

Oon pahoillani kun kävi näin, 
on vaikeeta lähdin tai jäin.
Anna anteeksi jos sydämes särjin,
mut yritä unohtaa säkin.
Yhdessä pitkään käveltiin,
nyt on aika kuitenkin irroittaa,
muita ett sua tuun aina rakastaan
kiitos, anteeksi ja näkemiin

 ~.~.~.~.~.~.~

Tulee hetki jolloin valot sammutetaan,
hetki jolloin äänet hiljenevät,
silloin poskelleni vierii yksinäinen kyynel
minulla on niin kova ikävä sinua

 ~.~.~.~.~.~.~

Mä elän iltaani muistaen,
sä lensit luokse enkelten.
Ja mukanas veit mun sydämen,
se nyt on luona tähtien.
Tiiän et sun on parempi näin,
kivut ja tuska on takana päin.
Ansaitsen levon rauhaisan,
ja kiitoksen kaikkein kauneimman.
Suo anteeksi kyyneleet nää,
ne rakkautta on ja ikävää.

 ~.~.~.~.~.~.~

Sanoista teoiksi, hyvästä pahaksi, sisällä jälki ikuinen.
Valosta pimeyteen, kahleista vapauteen, niin suru löytää sinutkin.
Miten paljon on matkaa huomiseen, jos en sitä kanssas kuljekkaan?

~.~.~.~.~.~.~

30 kommenttia:

  1. Todistus elämäni !!

    Kiitos artikkeli! Se koskettaa syvästi sydäntäni, koska olen viime aikoina käynyt läpi jotain vastaavaa tapauksessa, olen Anna James Australiasta, kun 4 vuotta avioliitossa mieheni kanssa, hän eronnut minun ja toisen naisen kanssa. tein kaiken voisin saada hänet takaisin, mutta kaikki osoittautui epäonnistuneen, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle loitsun pyörän Dr.ODUDUA Internetissä, joka auttoi häntä samanlainen ongelma, aluksi epäilin sitä, mutta päätin antaa sitä yrittää, kun otin häneen yhteyttä (dr.oduduwasamuelhightemple@gmail.com) hän auttoi minua heittää uudelleen yhdistyä oikeinkirjoituksen ja 48 tunnin kuluessa minut ja mieheni tulevat jälleen yhteen. Ota tämä suuri loitsu pyörän teidän suhde tai avioliitto-ongelmat ja ohjauksen Sähköposti: dr.oduduwasamuelhightemple@gmail.com

    Ystävällisin terveisin,
    Anna James.

    VastaaPoista
  2. Todistukseni Olen TERA MCCARTHY maasta Iso
    valtion, haluan sanoa tämän selvästi sen on
    yllätys, että riippumatta siitä,
    Internet-petoksen, voisin silti tavata joku tämän
    aito, en ole täällä puhua suhde, joten
    älä tulossa kuulla
    että, mutta sen jotain täydentäviä, i
    hakivat varten merkintä työhuoneessani varten
    viimeksi kuluneen vuoden aikana, mutta pomoni kysyi minulta
    antaa hänen kanssaan, tai ei edistäminen, kun tapasin DR. joka toimii Intian kirkossa taikaa hän loitsun varten
    minua ja pyydä minua menemään
    toimivat ja mitä tulee
    tapahtua, menin töihin ja näki minun kirjeellä
    merkintä odottaa minua pöydälläni, vain
    kuten siitä, että olin niin hämmästynyt, mutta olen velkaa
    hänelle kiitos ... .go hänelle hän tulee olemaan
    apua, ja yritä antaa hänelle mahdollisuuden
    hän tarvitsee, jossa on mahdollisuus saattaisi
    muuttaa koko elämän ...
    church_ofmagic@outlook.com
    Hei ystävät, Nimeni on Livinus James. Olen
    alkaen United valtion mutta minä perustuu Espanjassa. Been
    Espanjassa asuvat vuosia now.i koskaan uskonut
    kaikissa oikeinkirjoituksen casting.Have on huijatuksi
    monet eri people.I menettänyt toivonsa them.My
    ex vasen me.I oli devastated.I kadottanut job.My
    paras ystävä näki minun plight.Then hän
    esitteli minut DR.MIKE kerrottiin
    hänen työnsä on real.Never uskotaan kunnes sain
    touch kanssa him.He teki loitsun minulle. minä
    takaisin kaikki rahani ja Oma ex palasi
    alle 72hrs.I muistutettiin minun luonani
    on work.Was jopa edistää immediately.I
    voinut uskoa on todellinen loitsu pyörän
    siellä joka ei todellinen spells.I vain maksettu
    arvostusta jälkeen loitsu oli worked.He
    ei veloita kukaan kunnes loitsu on
    worked.You kaikki ei pitäisi pettää kaikki
    nämä Scammed että tässä rahalle.
    DR. MIKE ei charge.You voi vain
    maksaa tuotteet loitsu worked.Try
    hänelle ja katso, mitä olen saying.These ovat
    muutamia asioita hän tekee
    * HALUATKO rikastua
    * Vetoaminen RAHAA RITUAL
    * Tarkastaaksesi, onko ONLINE laina REAL
    * HE Palauta menetetyt ystäville 24h.
    * Etähallinta ystäville.
    * KAIKKI loitsu valu & VOODOO
    TYÖNTEKIJÄ.
    * IS parantaja pitkät RATKAISEMISEKSI
    Ongelmia? TÄMÄ on tilaisuutesi
    OLLA
    Auttoi nopeasti.
    * GET RIDE MITÄÄN noituus, huonoa onnea
    &
    Kirouksiaan.
    * ASIANTUNTIJA etäisyyden HEALING
    * Tuomioistuimissa käsiteltyjä asioita vaikka yksi tuomitaan
    [JOS
    Siellä on mahdollisuus hakea muutosta]
    * IS jotkut elin JEALOUS KANSSA
    Suhde?
    * Keskeneräisiä töitä BY muiden lääkäreiden-IF
    EI
    TÄYTETTÄVÄ-Tule luokseni.
    * OLETKO pakotetaan avioero?
    * HE Estä pahanhajuinen tuurillakin ja Jealousy.
    * VOITONTAHTO Hevoset ja uhkapeli.
    * Hän voi estää joitakin ONE HÄIRITÄ
    KANSSA
    Teidän suhdetta.
    * DO haluat olla LAPSET
    SINUN
    VALINTA
    * HALUATKO QUICK MARRIAGE
    EHDOTUS?
    * HE voi puhdistaa IHMISET
    Talot, YRITYSTEN
    JA Ominaisuudet huonoa onnea.
    * Tarvitsetko LIIALLISIA seksuaalista valtaa
    JA
    VAHVA Erektio.
    * NAISET, tullut TAMPON. Se
    Auttaa sinua ei menettää LIITTYVÄT
    ALUKSET
    Koska se tekee YOU SWEET, lämmin ja
    TIUKKA.
    Voit saada häneen yhteyttä kautta
    SÄHKÖPOSTIOSOITE
    {Church_ofmagic@outlook.com}
    sivusto: http: //churchofmagicindia.simplesite.com

    VastaaPoista
  3. Voi että mitä skeidaa.

    VastaaPoista
  4. IHANA:

    Wooow, minä olen Gloria Meyers, haluan jakaa elämäni tarinan maailman kanssa siitä, miten sain mieheni, ennen kaikkea sain onnellani takaisin, tarkoitin yhden dr. Ogundeleen ilmoitusta internetissä siitä, miten hän auttaa naista saan poikaystäväni takaisin, joten minun täytyy ottaa yhteyttä häneen auttamaan minua palauttamaan avioliittoni, aviomies jätti minut viiden vuoden avioliitolle, koska hänen perheensä ja ystävänsä eivät pidä minusta ja he pyytävät häntä saamaan toisen naisen, mutta kun minä ota tohtori Ogundele apua, hän kertoi rentoudakseen, että hän auttaa minua, tohtori Ogundele toi mieheni, joka jätti minut 5 vuodeksi vain 24 tuntia. Tämä on voimakas loitsu, jota en ole koskaan nähnyt elämässäni sellaista, hän toi takaisin mieheni minulle vain 24 tunnissa ja kertoi minulle, että minulla on oma lapsi, tänään minulla on 1-vuotias vauva, tämä mies on hieno, jos joku tarvitsee apua ja haluaa ottaa sinuun yhteyttä, sinä voi tavoittaa hänet seuraavalla osoitteella: Sähköposti: ogundeletempleofsolution@gmail.com, Viber-numero: +27638836445. Whats-app Numero: +2349065101630.

    VastaaPoista
  5. Romanialainen Gabriel Katherine i meni naimisiin Patrickille, joka on liikemies, kun olin naimisissa hänen kanssaan, kun hänellä oli kaksi lasta, sunnuntaina näki hänen puhuvan naisen kanssa ja sen jälkeen hän alkaa toimia jonkin verran, kun kyselen häneltä, hän kertoi minulle, että se oli entinen tyttöystävä takaisin kouluun, kun mieheni alkoi pysyä myöhään, kun kysyin häneltä, miksi hän valehtelee minulle, kun hän erosi 1 kuukauden kuluttua, he asuivat yhdessä asunnosta täällä taloni ja he elävät hyvin, mutta silti rakastan mieheni ja minä tarvitsen häntä takaisin elämässäni, he olivat yhdessä, joten tulin kosketuksiin dr Sacre'n kanssa, joka lupasi minulle ja hän tuli takaisin minulle kaikki kiitos hänelle on apua, ota yhteyttä sähköpostilla Sacretempleofpower@gmail.com tai soita tai WhatsApp: +2348159768201 apua ja hän auttaa sinua takaisin rakastajaasi

    VastaaPoista
  6. TODISTUS

    Nimeni on Safina Jakov, minä olen Puolasta ja jakan tämän maailman tosi elämäntarinaani, haluan maailma tietää erinomaisesta ja rehellisestä suuresta miehellisestä Akinista Akinista, minulla oli ongelmia minun aviomies ja hän meni eroon eroon, koska minulla ei ollut lasta hänelle 9 vuoden avioliiton jälkeen ja etsin apua kaikkialla, tiedän, että voisi auttaa minua ja näen yhden ilmoituksen, josta puhutaan Dr Akinista miten hän voisi auttaa häntä 24 tuntia, otin nopeasti yhteyttä, ja hän kertoi minulle, että hän auttaa minua ongelmani kanssa 48 tuntia en ollut varma hänen sanoista, toistaiseksi hän toi takaisin mieheni, joka jäi alle 48 tunteina ja mieheni paluun jälkeen olen onnellinen nainen maan päällä, koska olen raskaana poikavauva, todistan tänään, koska kerroin tohtori Akinille, että annan maailman tietää hänestä ja jopa niille, jotka tarvitsevat ratkaisu elämäsi ongelmiin, ota hänet yhteyttä tähän päivään mennessä ja ota yhteyttä: WhatsApp ja Viber Chat: +27656406432. Sähköposti: akinsolutiontemple@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Hei kaikki, nimeni on Gabriele Saksasta ja haluan sanoa jakaa todistuksen siitä, kuinka sain rakastajan takaisin, kun hän lähti minusta ilman syytä, mikä satuttaa minua niin paljon, koska rakastan häntä koko sydämestäni. En voinut päästää häntä irti rakkaudestani häntä kohtaan. Minun täytyi kokeilla kaikkia keinoja saadakseni hänet takaisin, kunnes ystäväni ohjasi minut voimakkaan miehen, tohtori Odudun luokse, joka näyttää minusta olevan jumala, koska hän ei vain tuonut takaisin rakastajani 24 tunnin sisällä, vaan myös auttanut minua hyvällä - onnen loitsu ja muut elämän asiat, jotka voin rohkeasti kertoa maailmalle, että tohtori Odudu on suurin ja mies, jolla on kullan sydän. Käytän tätä mediaa tavoittamaan kaikkia ilmoittamaan heille kuinka onnellinen olen tänään tohtori Odudun avulla. Ihmiseni, jotka siellä kohtaavat 1 tai 2 ongelmaa avioliitossaan, parisuhteessaan tai muissa asioissa, neuvon sinua ottamaan yhteyttä tohtori Odudu hänen sähköpostitse: odudutempleofanswer@gmail.com


    Kaikki kiitos tohtori Odudu

    VastaaPoista
  8. Hei kaikille, tämä vuosi on minulle niin hyvä. Olen Aila Korhonen Etelä-Suomen Hämeenlinnasta, olen ollut naimisissa 6 vuotta ilman itkevää vauvaa avioliittokodissani, mikä sai mieheni erottamaan minut. Tämän vuoden alussa näin todistuksen tohtori Odiasta siitä, kuinka hän on auttanut naisia palauttamaan kadonneen rakkauden ja raskauttamaan heitä, joten otin yhteyttä häneen ja sanon nyt mielelläni, että tohtori Odia auttoi minua palauttamaan mieheni hänen ihmeellisillä voimillaan ja auttoi minua raskaaksi miehelleni. Olen nyt 8 kuukautta raskaana poikavauvan kanssa. Olen kutsunut suurta juhlaa, olen niin onnellinen, että siksi kirjoitin tämän todistuksen kertoakseni kaikille täällä Odia hyvästä työstä. Voit ottaa yhteyttä häneen nyt, jos avioliitossa on ongelmia, hän voi auttaa sinua aivan kuten hän oli tehnyt minulle. Alla on yksityiskohdat, joita käytin ottaessani yhteyttä Odiaan. Sähköposti: odiasolutioncenter@gmail.com WhatsApp: +2348107381533

    VastaaPoista
  9. KIIRTEELLINEN TEHOKAS LOVE-Loitsu SAADA EX-MIEHESI / VAIMASI TAKAISIN NOPEASTI YHTEYDESSÄ: OMOOGUNTEMPLEOFANSWER@GMAIL.COM, Hän on tietysti paras loitsuverkko verkossa, ja hänen tuloksensa on 100% takuu.

    Kiitos tohtori OMOOGUNille, että hän toi mieheni takaisin minulle. Aviomieheni kertoi minulle, että se oli ohi, ja kävellä pois ilman mitään syitä, olin hämmentynyt ja tiennyt mitä tehdä. Olin epätoivoinen, haluan hänet takaisin, kävin Internetissä etsimässä tapoja saada mieheni takaisin. Luin monista eri tavoista, mutta DR OMOOGUN kiinnitti huomioni, otin heti yhteyttä häneen ja selitin ongelmani hänelle. Oli hämmästyttävää ja yllättävää, että 11 tuntia loitsun lähettämisen jälkeen Aviomieheni soitti minulle ja pyysi minua antamaan anteeksi hänelle ja hyväksymään hänet takaisin. Ei voinut uskoa, että se tapahtui jonkin aikaa myöhemmin, kun hän tuli talooni ja putosi polvilleen. pyytää minua ottamaan hänet takaisin, mikä tapahtui. Todistan tällä foorumilla vain kertoa ihmisille, että DR OMOOGUN on todellinen ja aito. älä epäröi kokeilla häntä. kiitos DR OMOOGUN, kiltti miehesi .. Ota yhteyttä häneen, jos tarvitset aviomiehesi takaisin tai miehesi muutti toisen naisen luo, älä enää itke .. Tässä on hänen yhteyshenkilönsä: Lähetä hänelle sähköpostia osoitteeseen: omooguntempleofanswer@gmail.com, voit soita myös hänelle tai lisää hänet Whats-sovellukseen: +2348149416142
    jane powell, N Y, USA.

    VastaaPoista
  10. Hei kaikille, tämä vuosi on minulle niin hyvä. Olen Aila Korhonen Etelä-Suomen Hämeenlinnasta, olen ollut naimisissa 6 vuotta ilman itkevää vauvaa avioliittokodissani, mikä sai mieheni erottamaan minut. Tämän vuoden alussa näin todistuksen tohtori Odiasta siitä, kuinka hän on auttanut naisia palauttamaan kadonneen rakkauden ja raskauttamaan heitä, joten otin yhteyttä häneen ja sanon nyt mielelläni, että tohtori Odia auttoi minua tuomaan mieheni takaisin hänen ihmeellisillä voimillaan ja auttoi minua raskaaksi miehelleni. Olen nyt 8 kuukautta raskaana poikavauvan kanssa. Olen kutsunut suurta juhlaa, olen niin onnellinen, että siksi kirjoitin tämän todistuksen kertoakseni kaikille täällä Odia hyvästä työstä. Voit ottaa yhteyttä häneen nyt, jos avioliitossa on ongelmia, hän voi auttaa sinua aivan kuten hän oli tehnyt minulle. Alla on yksityiskohdat, joita käytin ottaessani yhteyttä Odiaan. Sähköposti: odiasolutioncenter@gmail.com WhatsApp: +2348107381533

    VastaaPoista
  11. KONTAKT: WHATSAPP: +2347054019402 OF
    DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM IS GEWICHTICH DE BESTE SPELL CASTER ONLINE EN SY RESULTAT IS 100% GARANTJE ..

    Nei (8) Acht jier yn myn houlik mei myn man, begon myn man mei oare dames te gean en my kâlde leafde te sjen, op ferskate gelegenheden driget er my te dumpen as ik him doarre te freegjen oer syn affêre mei oare dames, ik wie hielendal ferwoaste en ferbjustere oant in âlde freon fan my my fertelde oer in staveringshifker op ynternet mei de namme DR WALE dy't minsken helpt mei har relaasje en houliksprobleem troch de krêften fan leafde Spreuken, Earst betwifele ik as soks ea bestiet, mar besleat te jaan it in besykjen, As ik kontakt opnimme mei DR WALE, fertelde hy my alles wat ik dwaan moast en ik die en hy holp my in leafdesspreuk út te bringen en binnen 72 oeren kaam myn man werom nei my en begon te ferûntskuldigjen, no is hy opholden te gean mei dames en hy is by my foargoed en foar wier. Nim kontakt op mei dizze Wale Spell Caster foar jo relaasje as houliksprobleem.
    Hjir is syn kontakt ..

    OPROEP / WHATSAPP: +2347054019402

    EMAIL: drwalespellhome@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Nimeni on Anna Yhdysvalloista, rakastajani on palannut tohtori Ehimenin suurella avulla. Hän auttoi minua saamaan loitsun, joka toi hänet takaisin sylilleni vain kahdessa päivässä. Rakastajani jätti minulle virallisen ilmoituksen, ja nyt hän on palannut, haluan vielä kerran kiittää tohtori Ehimeniä hänen upeasta loitsustaan, olen nyt onnellinen nainen. Voit ottaa yhteyttä Whatsappin suurempaan oikeinkirjoittajaan soittamalla numeroon +1 (260) 218-3592 tai sähköpostitse osoitteeseen drehimen710@gmail.com

    VastaaPoista
  13. minä en enää huolehdi itsestäni siitä, että mieheni tulee takaisin luokseni sen jälkeen, kun kaikki oli sanottu ja tehty hänelle kirjoitetulla loitsulla, luulin sen olevan vitsi, kun hän oli lopettanut loitsun, suurimpaan s
    Haluan kiittää päällikkö Dodorua, joka auttoi minua tuomaan mieheni takaisin luokseni..Kaksi (2) vuotta sitten minulla oli vakava ongelma mieheni kanssa siinä määrin, että hän lähti talosta ja alkoi seurustella toisen naisen kanssa, kun hän pysyi naisen kanssa yritin tehdä kaikkeni saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki ponnisteluni olivat turhia siihen päivään asti, kun ystäväni tuli kotiini ja kerroin hänelle kaikki asiat, jotka olivat tapahtuneet minun ja mieheni välillä, sitten hän kertoi tästä voimakas loitsupyörä, joka auttoi häntä samalla ongelmalla.
    Sitten otin yhteyttä päällikkö Dodoruun ja kerroin hänelle kaikki asiat. Sitten hän kertoi asunnolle 48 tunnin sisällä. Mieheni todella palasi ja pyysi minua antamaan hänelle anteeksi.
    En voi sietää tätä iloa yksin, joten päätin jakaa todistukseni .. jos joku tarvitsee hänen apuaan, voit ottaa yhteyttä häneen tällä sähköpostilla: chiefdodoru@gmail.com tai lisätä hänet WhatsAppiin +2349015088017 .. Hän on valmis auttamaan kaikkia elimiä, jotka tarvitsevat hänen apuaan.

    VastaaPoista
  14. Tomme minibankkort
    Vet du at du kan hacke hvilken som helst minibank!

    Vi har spesialprogrammerte minibankkort som kan brukes til å hacke en hvilken som helst minibank. Disse minibankortene kan brukes til å ta ut kontanter i minibanken eller sveipe, butikker og utsalgssteder. Vi selger disse kortene til alle våre kunder og interesserte kjøpere over hele verden, kortene har en daglig uttaksgrense på 5000 i minibank og opptil 100.000 forbruksgrenser i butikkene. Vi tilbyr også følgende tjenester:
    1) VESTLIGE UNIONOVERFØRINGER / PENGEGRAMOVERFØRING
    2) BANKER PÅLOGGINGER
    3) BANKOVERFØRINGER
    4) CRYPTOCURRENCY MINING
    5) KJØP AV GAVEKORT
    6) LADING AV REGNSKAPER
    7) WALMART-OVERFØRINGER
    8) BITCOIN-INVESTERINGER
    9) FJERNELSE AV NAVN FRA DEBITRETTELSE OG STRAFFREGISTRERING
    10) BANKHACKING

    Å bli velstående og leve livsstilen til de rike og berømte er drømmen til mange mennesker. Og mens de fleste går på jobb eller søker andre etiske metoder for å tjene penger online.
    Den tomme minibanken tar ut penger fra alle minibanker, og det er ikke noe navn på den fordi den er tom, bare PIN-koden din vil være på den, den kan ikke spores, og nå har jeg penger til forretninger, shopping og nok penger til at jeg og familien min kan lev videre.
    PROGRAMMERT blankt minibankort som er i stand til å hacke inn på hvilken som helst minibank, hvor som helst i verden.
    Kontaktperson: Prof Alexander Castro
    E-post: atmservices44@aol.com
    E-post: atmservices44@yahoo.com

    VastaaPoista
  15. En tiedä miten aloittaa minussa tällä hetkellä olevalla jännityksellä ja onnella, sillä tässä vaiheessa tunnen olevani onnellisin nainen koko maailmassa, koska iloni on palautunut. Viime vuoden alussa minulla oli sydänsuru, elämäni rakkaus, jota rakastan ja vaalin niin paljon elämälläni, ja olemme seurustelleet 6 vuotta ja viime vuoden alussa hän päätti lopettaa suhteen tuntemattomasta syystä, johon hän ei voinut. älä anna minulle parempaa syytä siihen. Olin järkyttynyt ja tunsin tekeväni itsemurhan, jota minulla oli onni, mutta en tehnyt. 4 päivää sitten olin salissa, kun joku puhui rakkausloitsusta ja kuinka hän sai rakastajansa takaisin sillä, joten kuullessani tämän olin kiinnostunut ja kysyin häneltä siitä ja hän yhdisti minut suureen tohtori Okpaan, joka on syy miksi minä Olen onnellinen tänään tuomalla mieheni, rakkaani, aarteeni takaisin minulle 24 tunnin sisällä. Luulin näkeväni unta, tohtori Okpa yllätti minut tuomalla rakastajani takaisin luokseni ja tekemällä minut onnelliseksi. Olen kiitollinen Suurelle Tohtori Okpalle ja olen ylpeä saadessani kertoa maailmalle hänestä, koska hän on auttaja ja palautti elämäniloni. Voit ottaa yhteyttä tohtori Okpaan saadaksesi apua soittamalla, whatsappilla +27653527813 tai sähköpostitse: okpatempleofsolution@gmail.com

    Nimeni: Janelle
    Maa: USA

    VastaaPoista
  16. Hyvää uutta vuotta kaikille, nimeni on Catherina Yhdistyneestä kuningaskunnasta ja haluan jakaa todistuksen siitä, kuinka elämäni rakkaus palasi minulle sen jälkeen, kun hän erosi minusta 2 vuotta sitten, en koskaan uskonut, että voisin saada hänet takaisin luokseni. elämää uudelleen, koska hän sai minut kiinni pettämisestä, mitä kaduin. Hyvä, että hän on nyt taas palannut luokseni ja olemme jälleen onnellisia yhdessä tohtori Okpan avulla, joka loi loitsun, ja 48 tunnin sisällä rakastajani, joka jätti minut vuosiksi, soitti minulle ja kysyi uuden paikkani osoitetta, enkä haaskannut. aikaa ja teki niin, suurimmaksi yllätyksekseni hän tuli kotiini sinä iltana kukkien kanssa mukanani. Olin hämmästynyt ja nyt olemme jälleen onnellisia yhdessä ja olemme iloisia voidessamme kertoa maailmalle, ettei mikään ole mahdotonta, koska tohtori Okpa on täällä pelastamassa suhteemme ja avioliittomme. Voit ottaa yhteyttä tohtori Okpaan whatsappin kautta ja puhelimitse numerolla +27653527813 tai sähköpostitse: okpatempleofsolution@gmail.com

    Pysyä siunattuna.

    VastaaPoista
  17. Hei, olen niin iloinen voidessani jakaa tämän, en silti voi kiittää teitä tarpeeksi voimakasta pappi Olaa,
    Mieheni lähti nuoremman naisen luo, koska en voinut synnyttää PCOS:n vuoksi. Olin niin järkyttynyt. Olin yksinäinen, itkin paljon, yritin jopa ottaa henkeni.
    Sitten noin 3 kuukautta sitten ystäväni kertoi minulle tästä suuresta miehestä pappi Adesta, joka auttoi häntä tekemään avioliitostaan ​​täydellisen.
    Menin nettiin ja tutkin hänestä lisää. En ollut liian varma, mutta päätin kokeilla häntä, hän sanoi minulle, että älä huoli, että kaikki tulee olemaan hyvin.
    Hän kertoi minulle kaiken, mitä minun piti maksaa, mikä oli kätevä maksu, ja minä tein ja hän teki työnsä ja lähetti minulle videotodistuksen ja käski minun odottaa 24 tuntia, että hän tulee takaisin.
    Odotin 24 tuntia, enkä soittanut eikä Shawn (mieheni) ilmestynyt. Tunsin itseni petetyksi, kun kello oli yli 24 tuntia.
    Kaksi päivää myöhemmin kuulin ovikellon varhain aamulla, ja suurimmaksi yllätyksekseni Shawn, mieheni ovella, pyysi minulta anteeksi pettämistäni.
    Olen niin onnellinen, koska meillä on onnellisempi elämä kuin ennen. Se ei lopu tähän, olen ylpeä voidessani sanoa, että olen 3 viikkoa raskaana. Kiitos paljon Priest Ade, olen ikuisesti kiitollinen.

    ota häneen yhteyttä sähköpostitse: drola.banjo@gmail.com
    WhatsApp +234 814 095 0088

    VastaaPoista
  18. Nimeni on Patience Wallen, haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa avioliittoni palauttamisesta ja siitä, että minulla on jälleen onnellinen koti. Viimeiset 6 vuotta mieheni jätti minut ja 2 lasta, eikä minun ole ollut helppoa huolehtia heistä yksin. Kaiken kokemani jälkeen olin niin onnekas, että sain yhteyden suureen tohtori Okpan kanssa, joka toi mieheni takaisin voimakkaalla loitsullaan, ja kun kirjoitan tätä todistusta nyt, mieheni on olohuoneessa lasten kanssa ja olemme kaikki. elää onnellisesti. Haluan kiittää tohtori Okpaa siitä, mitä hän teki hyväkseni, ja suosittelen häntä kaikille, joilla on samanlaisia ongelmia joko avioliitto- tai parisuhdeongelmissa. Vakuutan teille, että tohtori Okpa palauttaa rakastajasi ja tekee sinut jälleen onnelliseksi. Tämä on tohtori Okpan yhteyshenkilö: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita +27653527813

    VastaaPoista
  19. Myn libben waard ferwoaste doe't myn man stjoerde my ynpakken, nei 17 jier dat wy hawwe west tegearre. Ik wie ferlern en helpleas nei't ik safolle manieren besocht om myn man my werom te nimmen. Op in dei op it wurk wie ik ôfwêzich en wist net dat myn baas my belle, dat hy siet en frege my wêr't it oer wie. Ik fertelde him en hy glimke en sei dat it gjin probleem wie. Ik haw noait begrepen wat hy bedoelde mei it wie gjin probleem om myn man werom te krijen, hy sei dat hy in tsjoen brûkte om syn frou werom te krijen doe't se him ferliet foar in oare man en no binne se tegearre oant no ta en ynearsten wie ik skokt te hearren soks fan myn baas. Hy joech my in e-postadres fan 'e grutte tsjoender dy't him holp om syn frou werom te krijen, ik leaude noait dat dit soe wurkje, mar ik hie gjin kar dan yn kontakt te kommen mei de tsjoender dy't ik die, en hy frege om myn ynformaasje en dat fan myn man om him de tsjoen te meitsjen en ik stjoerde him de details, mar nei twa dagen belle myn mem my dat myn man kaam en smeekte dat hy my werom wol, ik leaude it noait, om't it krekt in dream wie en ik moast nei it plak fan myn memme haastje en ta myn grutste ferrassing knibbele myn man foar my en smeekte om ferjouwing dat hy my en de bern thús wol, doe joech ik DR IREDIA in oprop oangeande hommels feroaring fan myn man en hy makke it dúdlik foar my dat myn man fan my hâlde sil oant de ein fan 'e wrâld, dat hy sil nea ferlitte myn eagen. No binne ik en myn man wer byelkoar en binne begûn mei noflike dingen dy't er noch net dien hat, hy makket my bliid en docht wat er as man dwaan moat sûnder te gnizen. Allegear tank oan DR IREDIA. As jo ​​​​help nedich hawwe oangeande houlik, nim dan kontakt op mei DR IREDIA foar help. Jo kinne him berikke fia e-post:drirediaherbalhome@gmail.com Hy is in betrouber man.

    VastaaPoista
  20. Mieheni jätti minut toisen naisen takia ja minä jäin hämärään. Se tapahtui niin nopeasti ja muutamassa päivässä elämäni kääntyi ylösalaisin. Hän vain jätti minut kolmen vuoden jälkeen ilman sanoja. Otan yhteyttä tohtori Ilekhojieen hänen sähköpostinsa kautta ja hän lupasi suorittaa sovintorituaalin auttaakseen meitä palaamaan yhteen. Alle 48 tunnin kuluttua rituaalinsa suorittamisesta mieheni alkoi testata minua uudelleen ja tunsi olonsa kauhealta siitä, mitä hän juuri sai minut läpi. Hän sanoi, että olin hänen elämänsä tärkein henkilö ja hän tietää sen nyt. Avioliittomme on nyt vahva ja vakaa. Kiitos tohtori sovintorituaalista, jonka teit minulle. Sinä olet Jumala, joka on lähetetty palauttamaan rikkinäinen avioliitto. Suosittelen vilpittömästi tohtori Ilekhojiea kaikille, joilla on rikki avioliitto tai parisuhdeongelmia. Hänen sähköpostinsa: gethelp05@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Hei rakkaat ihmiset, olen täällä todistamassa tohtori Okpan hyvyydestä, että hän toi rakastajani takaisin luokseni sen jälkeen, kun hän jätti minut kolmeksi vuodeksi, en löytänyt ketään jota todella rakastan niin kuin rakastan sulhastani, hänellä on tapa tekee minut onnelliseksi niin kuin kukaan muu mies. En voinut päästää irti hänestä ja jakamistamme suloisista muistoista, olen ollut emotionaalisesti uupunut viimeiset 3 vuotta. Mutta olen jälleen onnellinen, koska saan hänet vihdoin takaisin elämääni tohtori okpan avulla, sen jälkeen kun hänen voimakkaan loitsun. tuomaan rakastajani takaisin. Olen erittäin onnellinen tänään ja haluan kiittää tohtori Okpaa suhteeni palauttamisesta ja hymyn huulilleni saamisesta. Kiitos tohtori Okpa ja arvostan todella sitä, mitä teit hyväkseni. Määrään tohtori Okpan jokaiselle, jolla on parisuhdeongelmia tai parisuhdeongelmia, ottamaan häneen yhteyttä osoitteeseen okpatempleofsolution@gmail.com tai solunumeroon: +27653527813.
    Verkkosivusto: https://okpatempleofsoluti.wixsite.com/my-site-1

    Nimi: Rosa
    Maa: Italia

    VastaaPoista
  22. Nimeni on Patience Wallen, haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa avioliittoni palauttamisesta ja siitä, että minulla on jälleen onnellinen koti. Viimeiset 6 vuotta mieheni jätti minut ja 2 lasta, eikä minun ole ollut helppoa huolehtia heistä yksin. Kaiken kokemani jälkeen olin niin onnekas, että sain yhteyden suureen tohtori Okpan kanssa, joka toi mieheni takaisin voimakkaalla loitsullaan, ja kun kirjoitan tätä todistusta nyt, mieheni on olohuoneessa lasten kanssa ja olemme kaikki. elää onnellisena. Haluan kiittää tohtori Okpaa siitä, mitä hän teki hyväkseni, ja suosittelen häntä kaikille, joilla on samanlaisia ongelmia avioliiton tai parisuhteen kanssa. Vakuutan teille, että tohtori Okpa palauttaa rakastajasi ja tekee sinut onnelliseksi. Tämä on tohtori Okpan yhteyshenkilö: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita +27653527813

    VastaaPoista
  23. Hyvää päivää kaikille, minun nimeni on Benson Wins Iso-Britanniasta. Haluan kiittää suurenmoista tohtori Okpaa, joka palveli minulle maanpäällisenä jumalana yhdistämällä minut ja vaimoni, joka oli jättämässä avioeroa välillämme lyhyen väärinkäsityksen jälkeen. Mutta olin niin onnekas, että sain yhteyden tohtori Okpan kanssa, joka toi hänet takaisin luokseni ja sai hänet anomaan minua antamaan anteeksi ja hyväksymään hänet takaisin, ettei hän enää koskaan tee mitään satuttaakseen minua. Tämä on ihme, jota en koskaan opettanut, voisi tapahtua, koska vaimoni oli tosissaan avioerosta ja muutti jo pois kotoa. Nyt olen iloinen, että hän on palannut anteeksipyynnön kanssa ja nyt elämme onnellisina kuin koskaan ennen. Nyt haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa vaimoni palauttamisesta. Olen iloinen voidessani jakaa hänen yhteystietonsa kaikille tällaista apua tarvitseville ja vakuutan, että tapauksesi ratkaisee tohtori okpa, johon voit ottaa yhteyttä osoitteella: okpatempleofsolution@gmail.com tai solunumerolla: +27653527813.
    Hänen verkkosivustonsa: https://okpatempleofsoluti.wixsite.com/my-site-1

    VastaaPoista
  24. Nopea todistus siitä, kuinka sain rakastajani takaisin tohtori okpan avulla, hän toi takaisin tyttöystäväni, joka jätti minut 2 vuodeksi, 24 tunnin sisällä voimakkaalla loitsullaan. Suosittelen tohtori Okpaa kaikille, jotka käyvät läpi minkä tahansa suhdeongelman hänen kahvansa @dr_okpa sähköpostin kautta: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita ja whatsapp +2765352713

    Nimi: Aira

    VastaaPoista
  25. Se oli unelma, kun entinen rakastajani soitti pyytääkseen anteeksi, että jätti minut, ja se on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen minut takaisin. Olin sanaton, kun hän sanoi kaiken tämän puhelimessa, koska tämä oli pyyntöni, kun otin yhteyttä tohtori DAWNiin, ja muutamassa tunnissa tohtori DAWN teki siitä totta, ota yhteyttä tohtori DAWNiin, jos haluat saada ex-elämän takaisin.
    *Jos haluat tavata uudelleen rakastajasi.
    *Jos haluat tulla raskaaksi.
    *Jos haluat parantaa minkä tahansa sairauden.
    *Jos haluat onnenloitsua.
    Sähköposti dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2349046229159

    VastaaPoista
  26. Hei kaikki. Minulle oli erittäin vaikeaa, kun poikaystäväni jätti minut toisen naisen takia. Olin emotionaalisesti tuhoutunut, tuhoutunut enkä tiennyt mitä tehdä saadakseni hänet takaisin. Olin levoton kuukausia ja etsin apua kaikkialta, kunnes sain tietää DR DAWNista. Otin häneen yhteyttä ja selitin ongelmani. Hän oli halukas auttamaan minua ja kehottamaan minua noudattamaan menettelyjä, jotta hän voisi palauttaa rakkauden minun ja mieheni välille ja myös varmistaa, että olemme molemmat takaisin toisillemme. Sain kaikki vaatimukset ja se teki työn. 48 tunnin kuluttua sain poikaystävältäni tekstiviestin, jossa minua pyydettiin treffeille. Nyt olemme taas yhdessä ja kaikki kiitos DR DAWN:lle. Hän voi auttaa sinua tuomaan takaisin rakastajasi,
    Hän voi auttaa sinua raskausloitsussa,

    Hän voi auttaa sinua parantamaan kaikenlaisia ​​sairauksia.

    jos olet valmis uskomaan ja pysymään toiveikkaana. Lähetä heille sähköpostia osoitteeseen: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2349046229159

    VastaaPoista
  27. Genuine Hackers on paras ratkaisu varastetun kryptovaluutan palauttamiseen. He auttoivat minua saamaan takaisin kadonneet rahakkeet sen jälkeen, kun jouduin tietokalasteluhuijauksen uhriksi Telegramissa, jossa hyökkääjät pääsivät lompakkooni ja varastivat kaikki kolikoni. Genuine Hackersin avulla pystyin palauttamaan yhteensä 11,8 BTC:tä ja 6,479 ETH:ta 2 päivän kuluessa tapaukseni lähettämisestä. Ota yhteyttä GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM saadaksesi luotettavat ja tehokkaat palautuspalvelut.

    VastaaPoista
  28. Ei ole ongelmaa ilman ratkaisua, mutta vain jos etsit apua oikeista paikoista. Minulla oli kauhea sotku avioliitossani, koska mieheni jätti minut toisen naisen takia 5 vuoden avioliiton jälkeen ja järkyttävää on, että meillä ei ollut minkäänlaista väärinkäsitystä, tiesin heti
    jotain oli vialla, koska pyysin häntä tulemaan kotiin, mutta hän kieltäytyi ja käyttäytyi minulle oudosti, tämä sai minut etsimään apua ja olin onnekas, kun löysin netissä loitsuntekijän yhteystiedon, jonka mies pudotti, joka kirjoitti kuinka voodoo lord auttoi häntä voittamaan paljon arpajaiset. Otin yhteyttä voodoo lordiin ja selitin hänelle tilanteeni, hän kysyi minulta kysymyksiä joihin vastasin oikeat vastaukset, annoin hänelle myös rahaa ostaakseen tavaroita, joita hän käyttää työhönsä ja kolmen päivän loitsujen jälkeen pääsin kotiin töissä ja tapasin mieheni kotona yrittäen jo leikkiä minulle mukavaa ja suloista. ota yhteyttä häneen Whatsapp: +2348097014925 tai sähköposti: voodooconnect60@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Joskus avioliitoissamme tapahtuu paskaa, mutta se ei aina kestä, kun yritämme korjata sen. Minulla oli ongelmia avioliitossani. Se oli kauhea kokemus, että melkein menetin avioliittoni Kun vastaan ​​puheluihin töistä, yritin saada hänet ymmärtämään, että he ovat vain työtovereitani. Hän ei koskaan uskonut minua. Se oli kaunis avioliitto, enkä voinut edes kuvitella eroavani avioliitostani. Minun piti pyytää voodoo lordilta apua. Selitin hänelle tilanteen ja tietysti hän auttoi minua, hän valmisteli minulle rakkausloitsun ja vakuutti minulle turvallisuudesta, mieheni lopettaa avioeron ja rakastaa minua uudelleen. Siksi olen täällä kertomassa ihmisille voodoo lordin ihmeistä ja siitä, kuinka hän auttoi minua pelastamaan avioliittoni. Jos sinulla on avioliitto tai jokin muu ongelma, voit tavoittaa hänet WhatsAppin kautta +2348097014925 tai sähköpostitse voodooconnect60@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Minulla ei ole koskaan ollut sukupuolitautia (sukupuolitauti), enkä ole koskaan harrastanut suojaamatonta seksiä. Minulla oli kuitenkin poikaystävä, jolla oli tuolloin huuliherpes. Suoraan sanottuna oletimme, että se oli vain paikka, koska emme koskaan saaneet tietää HERPES:stä tähän asti. Harrastamme suuseksiä, ja siitä syystä sain HERPESin. Luojan kiitos, että löysin verkosta voodoo lordin, joka loi hyvinvointiloitsuja ja valmisti minulle myös yrttilääkkeen, jota otin vain 14 päivää uskossa. Sitten kun aloin huomata kehossani muutoksia, menin sairaalaan tarkastukseen ja varmistin. että paranin täysin HERPES:stä (herpes-negatiivista). Hänen lääkkeellään ei ole HAITTAVAIKUTUKSIA, lääkkeitä käytettäessä ei ole erityisruokavaliota, voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostilla: voodooconnect60@gmail.com ja myös whatsappissa +234-8097014925 niin saat kaikki terveysongelmasi ratkaistua.

    VastaaPoista