sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Onko tää vain unen ihanaa houretta vai hulluuden tunne

Tämä on varmaan satua taikka ihanaa unta.
Minä en millään nyt uskoa voi että tämä on oikeesti totta.
Miten joku voi noin makea olla ilman sokerireunoja?
En susta löydä ärsyttäviä piirteitä en suurennuslasilla

Nipistä mua että herään ja huomaan jos tämä on unta
Tönäise mua että sut todeksi tiedän sä ethän oo unta
Mä oon niin kauan haaveillut että sä huomaat mut ja ihastut
Hei nipistä mua että herään ja huomaan jos tämä on unta

 Tulee hymy ja paljon valoa heti kun sä tuut kuviin
Mä en tiennyt mul on vapaalippuja tälläisiin uniin
Sukat pyörii mulla jaloissa perhosia lentää navalla
 Mä niin toivon että sivuja riittää meidän tarinalla

Tunne laittaa mut leijumaan valot päälle mun maailman nurkkaan
Mistä tiedän oonko sekaisin aivan tapahtuuko tää mulle
Onko tää vain unen ihanaa houretta vai hulluuden tunne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti