sunnuntai 20. lokakuuta 2013

MInä olen tie, totuus ja elämä

Sinä, joka koskaan et ole kokenut aitoa rakkautta, saanut rakastaa ja saanut kokea että sinua rakastaan juuri sellaisena kuin olet..On yksi, joka ei valikoi rakkautensa kohdetta minkään ulkoisen eikä sisäisen mitan mukaan...Vaikka itse tuntisit itsesi aivan epäonnistuneeksi, vaikka tuntuisi siltä, että et ole mitään saanut elämässäsi aikaan ja tulevaisuus näyttää synkältä, olet ehkä sairas, työtön, jätetty, petetty, koet itsesi riittämättömäksi ja ulkopuoliseksi etkä kenekään rakkauden arvoiseksi, niin on yksi, joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Hän on myöskin voimallinen muuttamaan sinut ja elämäsi täydellisesti antamalla ilon, rauhan, toivon ja tulevaisuuden....ihan vain lahjaksi..Kaikki täydellinen hyvä tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä. Hän haluaa antaa sinulle elämän, yltäkylläisen ja iankaikkisen...Hän vaan kysyy tahdotko ottaa vastaan...Jos haluat muuttaa elämäsi suuntaa ja kulkua, niin pyydä, että Jumala ilmestyy sinun elämässäsi..Jumalalle ei ole mieleen jumalattoman kuolema...Hän haluaa tulla sydämeesi ja muuttaa elämäsi suunnan nousujohtoiseksi, sananmukaisesti...Ihanaa olla taivastiellä päämääränä taivas..Kukaan ei pääse taivaaseen ilman Jeesusta...Jeesus sanoo:" MInä olen tie, totuus ja elämä, kukaan ei tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti