torstai 2. elokuuta 2012

Elämään eksyneet

Mitä sinulle toivoisin?
-Lohtua ja valkeutta tummiin päiviin,; hymyä kyynelten keskelle,
sateenkaaria rajuilmojen jälkeen, naurua kutittamaan huulia,
auringonlaskua lämmittämään sydäntä, halauksia kun niitä tarvitaan,
kauneutta silmien katseltavaksi, uskoa elämään, luottamusta epäilyksen hetkiin,
rohkeutta tuntea itsesi, kärsivällisyyttä hyväksyä totuus,
ystävyyttä kirkastamaan päiväsi, rakkautta täyttämään elämäsi.. 

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
Ihmisen sydän on herkkä ja helposti särkyvä,
joskus sirpaleita ei saa enään kootuksi.
mieti tarkoin elämän valintojasi, on asioita mitä ei voi
saada koskaan takaisin, on myös palasia joita ei voi
enään koota. On yksi sydän, yksi elämä, elä kuin ne
olisi sinulla vain päivän.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
Rakkauteni sinua kohtaa ei koskaan lopu tai unohdu.
Sillä sinä oot aina sydämessäni, sinä olet maaiman kaunein
enkeli, ja kirkkain tähti taivaalla mitä aina katsoa haluan.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
On päiviä, jolloin tunnen, että minulla ei ole energiaa nousta ylös 
sängystä kohtaamaan uutta päivää. Jotenkin Hän kuitenkin antaa
minulle voimaa ja selviydyn päivän läpi On päiviä, jolloin ajattelen,
että en kykene käsittelemään enää yhtään huonoa uutista. Kun
kuitenkin kuulen sen, Hän varustaa minut käsittelemään sen.
On päiviä, jolloin elämä on kovaa ja halu jatkaa sitä katoaa.
Jotenkin ...Hän sitten vain lähettää helpotusta ja kasvattaa haluani elää.
On päiviä, jollon pohdin, että onko minulla enää silloin rahaa,
kuin laskut tulevat. Jotenkin Hän vain onnistuu pitämään minusta
huolen ja laskut tulee maksettua. On päiviä, jolloin epäilen Hänen
läsnäoloaan. Jotenkin Hän kuitenkin ilmoittaa itsensä mitä yllättävimmillä
tavoilla minulle. On päiviä , jolloin en löydä syytä iloon. Jotenkin Hän
silti vain täyttää elämäni niin suurella ilolla, että olen aivan täynnä sitä.
On päiviä, jolloin kiusaukset näyttävät liian suurilta vastustaa.
Jotenkin Hän kuitenkin antaa minulle tien paeta tai voimaa vastustaa.
On päiviä, jolloin sanani tulevat hitaasti, ja tullessaan ne kuulostavat
tyhmiltä ja tyhjiltä. Jotenkin Hän silti ottaa nuo sanat ja käyttää niitä.
On päiviä, jolloin tunnen olevani melkein arvoton. Jotenkin Hän
kuitenkin muistuttaa minua hinnastani, joka on minusta maksettu.
On päiviä, jolloin toivon, että voisin nähdä tien selkeämmin. Jotenkin
Hän onnistuu avaamaan silmäni niin, että näen Hänet selkeämmin.
On päiviä, jolloin olen heikko. Jotenkin Hän kuitenkin vain tekee
minusta vahvan. .






 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti