torstai 2. elokuuta 2012

Elämään eksyneet

On kuljettava pimeän läpi jotta voi ymmärtää mitä on valo.
On oltava surun tuttava jotta voi tietää mitä on ilo.
Vain se joka on kadottanut voimansa tietää mitä vahvuus tarkoittaa.
Suurimman voiton saa se joka uskaltaa myöntää tappionsa.
  
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

jos et hyväksy minua- unohda
jos et jaksa seuraani- myönnä se
jos sinua ei kiinnosta- älä esitä
jos todella välität- näytä se
jos oikeasti olen tärkeä- kerro se
mahdollisimman pian, huomenna voi olla jo liian myöhäistä.
älä puhu tunteista- jos niitä ei todella ole olemassa
älä pidä kädestä-jos aijot särkeä sydämen
älä lupaa- jos et voi pitää lupaustasi
älä katso silmiin- jos vain aijot valehdella
älä tule elämääni- jos haluat lähteä siitä pois

 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Luota ainoastaan sellaiseen ihmiseen joka ymmärtää
nämä kolme asiaa: Surun hymysi takana, Rakkauden
vihasi takana, ja syyn hiljaisuuteesi. Sekä ei koskaan
käytä sinun sanojasi sinua vastaan!
 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Älä tuomitse minua, kokekaa itse edes puolet minun
elämästäni. Uskon että yksikään teistä ei olisi varmaan
enään tässä. Sille on syy miksi minä teen mitä teen. Sille
on syy miksi olen mitä olen.

  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Kun ilta saapuu ja pimeys jää,
tyynyyn paina pää.
Sulje silmäs ja luokses saavun,
suudelmin pehmein tuon sulle aamun.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti