sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Opettele rakastamaan koko sydämestäsi ja hyväksymään toisten huonot puolet elämässäsi. Muista, kuka tahansa voi rakastaa ruusua, mutta se vaatii ISON SYDÄMEN, huomioida myös piikit

Minä etsin avaruutta
tähän kovin ahtaaseen tilaani,
ilmaa hengittää,
täyttymystä kaikista pettymyksistä huolimatta.
Minä etsin rohkeutta
olla antamatta periksi
kaikkien elämäni suljettujen ovien edessä.
Minä etsin sitä
mikä tekee elämästä elämisen arvoisen,
enkä luovu
ennen kuin olen saavuttanut sen. ~ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿


 ~*~*~*~*~*~*~


Olen kulkenut onnen tietä, teitä rakkauden.
Olen itkenyt kyyneleitä, onneain etsien.
Sitt´ löysin sinut ystäväin, täyttyi silmäin kyyneleistä.
Olin onnellinen - kun sinut mä näin,
ei rakkaus voi kadota meistä.
Yksi toive on mulla rinnassain, ett´oisit armahain.
Tunnen sydämessäin, tunteen ihmeellisen.
Silloin tiesin taas oi ystäväin, olin löytänyt onneni parhaan.
Jos kanssain jaat - kaiken rakkainpain,
sinut johdatan tähtien tarhaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti