maanantai 25. marraskuuta 2013

Ihmiset eivä aina tarvitse neuvoja. joskus se mitä he todella tarvitsevat on käsi josta pitää kiinni, korva joka kuuntelee ja sydän joka ymmärtää heitä.

Elmän arvet, tekevät ihmisestä kauniin,
Mutta kuka tietää, kuinka paljon ihminen jaksaa kantaa?
Itkemättömiä itkuja, loukattuja tunteita,
joita ei pyydä kukaan ikinä koskaan anteeksi...
Kuinka olla heikko ja vahva samanaikaisesti?
Tarpeeksi vahva, selviytyäkseen.
Tarpeeksi heikko, jottei sydän kylmene...


 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

hymyilen pitkästä aikaa, olen voittanut jotain!
oman tuskani ja vihani,muiden ihmisten mielipiteet!
ei katkeruutta, ei ahdistusta. ei jokahetkistä painetta päässä.
tiesin että jonain päivänä helpottaa, tai ainakin tahdoin uskoa niin.
tiesin että vielä jonakin päivänä vahvistun ja nousen
en katso enää itseäni muiden silmillä kuten sinun
vaan omalla sydämelläni tiesin että olen kaunis,
mutta peili väärensi kuvan tuskalla nyt kuva on selkiintynyt
ja olen tyytyväinen tiesin etten ole aina syyllinen
sinun pahaan oloosi, mutta uskoin niin ennen
ja niin me syytimme molemmat minua
mutta tänäänkin paistoi elämääni aurinko
tuulet oli puhaltaneet pilvet pois hymyilen jälleen
ja sydän lepää minä selviydyin ja huomasin jälleen
että mikään tuska ei kestä ikuisesti
mitkään pilvet ei pysty loputtomiin estämään
auringonpaistetta, mitkään kahleet ei sido loputtomiin
vaan kaikkeen olemassaolevaan löytyy helpotuksen avain.


 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

 Haluan rakastaa ja nauraa, silloinkin kun elämä maistuu kitkerältä.
Haluan olla tärkeä rakkaille ihmisilleni mutta en välttämätön.
Haluan maistaa, haistaa, koskettaa, kuulla, nähdä,
ja iloita siitä kaikesta, elämästä..


 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

 Joskus elämän on mentävä rikki, että osaisi taas kunnioittaa ehjää elämää. Joskus on herättävä sateiseen aamuun, jotta voisi taas herätä auringon säteisiin. Elämä muistuttaa meitä hyvistä hetkistä, antamalla välillä myös huonoja hetkiä. Vaikka olisit rikki, älä pelkää. Rikottu rakastaa hellemmin. Rikottu huomaa herkemmin. Rikottu tuntee syvemmin. Rikottu rakentuu vahvemmin. Ehjimmät meistä on tehty sirpaleista

 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

 Sydämesi on kaunis
kaikkine arpineen, ihmisten tuottamine tuskineen
monine kyynelineen, huolineen ja haavoineen
älä huoli sillä ei minulle ole väliä että väsyt niin helposti,
äläkä ole surullinen että kulkusi on hitaampaa, kyllä minä
opettelen sovittamaan askeleeni sopiviksi omasi kanssa
elämä koettelee ,mutta samalla se näyttää mille perustalle
elämämme on rakennettu
älä huoli , en mene pois, olen rinnallasi kun sairaus koettelee kovalla kädellä,
älä itke vaikka minä itkisin, olen selviytyjä tiedät sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti