sunnuntai 23. kesäkuuta 2013


Ole vilpitön, sillä on niitä jotka luottavat sinuun.
Ole vahva sillä on vielä paljon saavutettavaa.
Ole rohkea, sillä on paljon uskallettevaa.
Ole ystävä kaikille, ystävällisyys tulee aina takaisin.
Ole antelias ja ole nöyrä, sillä meillä kaikilla on heikkoutemme
Katso eteenpäin ja uskalla nauraa ja kannustaa

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Minä uskallan olla se ihminen joka olen: Keskeneräinen mutta kuitenkin onnellinen
oudon edessä epävarma ja kuitenkin tiedonhaluinen. Joskus ratkaisujen edessä pelokas,
hämmentynyt ajatusten paljouden keskellä, ja kuitenkin myös pienistä yksityiskohdista
haltioitunut. Vielä paljon muutakin minä olen, jotain, mitä ei aina osaa kuvailla.
Minä uskallan katsoa itseäni, rakastaa itseäni sellaisena kuin olen. Ja antaa myös muiden
nähdä minut tälläisenä, rakastetaan minua sitten tai ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti