lauantai 18. tammikuuta 2014

Et voi muuttaa muita ihmisiä, mutta voit muuttaa tapaasi miten vastaat heille- Vastaa rakkaudella ja valolla.

Minä rakastan mahdollisuutta kulkea kanssasi tietä,
jota voin vain harvojen kanssa kulkea:
kapeaa vuorenharjaa menettämisen ja omistamisen välissä,
vapaaksi päästämisen ja vapaudessa eksymisen välissä,
itsenäisenä olemisen ja yksin jättämisen välissä.
Minä haluan pysyä itsenäni olematta riippuvainen sinun hyväksymisestäsi.
En halua asettaa sinua vastuuseen onnestani,
mutta en myöskään tahdo kovettaa itseäni suhteessani sinuun,
ikään kuin et merkitsisi minulle mitään.
Minä en myöskään halua, että sinun onnesi riippuu minusta,
vaan tahdon haastaa sinua löytämään tien itseesi,
niin että voit itse olla onnesi tae.
Ja minä hyväksyn sen, että sinä tarvitset tilaa.
minä en halua määrätä sinua enkä antautua sinun määrättäväksi.
En halua antaa enkä saada osakseni surkuttelua ja sääliä.
Minä haluan tulla luoksesi vapaana
ja odotan, että sinä tulet luokseni samoin
kohdatessasi minut. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti